blöblö

jadu jag e inte lika aktiv på bloggen längre. men jag kommer skriva mer sedan
har inte haft tid bara. så jävla mycket i skolan och nu e man sjuk och måste vara hemma:(..

har inte kunnat sova vaknat hela tiden:(..
orkar inte sova nu för sov flera timmar i går när ajg kom hem från läkaren.
de kan ju vara därför.

vill inte missa julavslutningen men om jag gör de så får alla ha ett jätte trevligt lov och jag hoppas att jag träffar
er på lovet när jag e frisk:D...
hatar att sitta hemma e helre i skolan..


♥sandra har gjort sjukt fina filmer på klassen som ligger ute på youtube.
tycker att ni ska kolla dem. :D man blir så sjukt glad:D..

saknar<3<3

jag tycker inte om att vara hemma de händer alltid så sjukt mycke när man e sjuk.
allting går förbi mig som en dimma
blir alltid så förvirrad.
den där förbaskade dimman kommer oftare. å man blir helt jävla galen,
de ska bli så skönt med lov nu för orkar inte med något längre. spec inte plugget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0