:D

max sov hos mig. hade mys. kollade på en sjukt konstig jacki chan film. där han typ inte äns va huvudrollen..
han kom ganska sent men de va mys. utom att jag hade humörsvängningar å de tyckte han va skit kul,.

på morgonen såg vi färdigt filmen. duchade åt frukost å fixade mig så tog han bussen med mig in till stan. så va jag med han å hans kompisar ... ett tag skulle träffa kristi sedan. men max å han kompisar skulle fixa grejer tills matchen så va med maria å johanna tills kristi kom. då träffade jag sjukt många gamla kompisar som jag inte träffat på länge. så tog jag kristi fika med otto och hammis som kristi kallar han. glömt bort ditt namn sorry. stötte på sebbe å natalie. skit mysigt. så shoppade vi å pratade om massa saker. hon hjälpte mig hitta nyårs kläder å lite till. + kul å träffa alla andra som jag inte nämde..
---------------------------------------
idag har jag varit på stan med putt. köppt nya skor å byxor:D nice nice. å försenad julkapp till jenny.
fick dra tidigare från stan för jag mådde inte bra. skulle egentligen vara med fia å några men va tvungen å vila
detta va allt från mig ORKAR INTE SKRIVA MER..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0