:D julavslutning:D

idag va de julavslutning å jag pallrade mig till skolan:D
jenny kom som hade gjort en operation va bra att de gick bra gumman.
pratade runt med de älskvärda kamratern:D
den hade vi quis å mitt lag va skit duktiga;) haha
juste julklappsutdelning de vr bara 5 som hade köpt.
carro fick barnmat;)
sedan bar man sig av till bergmansalen så varre julkonsert där.  vi stog i en klung typ 5-6 stycken och gungade på en jätte fin låt. så hörde typ alla oss å att vi höll på å ramla hela tiden. skit fin stämning och så sa man hejdå till de kära.
john är glad för din skull:D hihi

i sista låten så kom de snö;) inte ricktig snö men de va skit mysigt å alla kramades.
sedan gick vi till stan jag maria sandra tobbe å jonas å åt på blue thai.
så kom max å skrämde mig lite.
jag av typ allas betjänt som fick hämta dricka.  jonathan joinade
sen gick vi för å fika å jag och tobbe stack för å köpa jacka till mig. så gick vi å pratade tills vi träffade de andra:D
så to vi en fika på vattenporten. då kom mer folk å joinade.
sen splittrades vi och folk åkte hem å gick på stan och nu har jag kommit hem å e sjukt glad:D

mysiga kramar man fick i dag<3

/ alla såg typ det i dag:D.. mys mys. å tack sara å mikaela ni e fett söta<3

ps skriver mer i kväll :D trevlig dag allihopa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0