dröm!

tännnkte kolla på tristian och isolde igen:D
kan inte sova så de får bli så tänkte jag :D
-----------------------------------------------------
översättning på en dikt i filmen.
mitt ansikte i dina ögon,
om dina framtäder i mina,
sanna ärliga hjärtan,
vilar i dessa våra ansikten,
de som dör vara inte blandat så
som om våra två kärlekar hade förenats
eller är vår kärlek så lika,
att ingen avtar,
ingen tynar bort
------------------------------------------------------
+  väntar på ett samtal:D♥




sjukt jobbigt kan bara tänka skulle jag gjort så? skullle jag inte träffat skickat hört av mig något?
varför ska jag egentligen mår bara bajs tack vare dig. du har redan förstört mig en gång ska du får chansen igen?
de har gått i mina tankar i dag varför skulle du skriva lr inte säga något till någon? de e skit jobbigt å se vissa i ögonen å så märker man att de kollar ner. ner på mig skit kul! oki du kanske inte vill berätta de men då gör jag det i stället ditt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0