hehe

idag vaknade jag kl 9 hos max. sov inte länge precis typ 3 timmar:P så vi låg å kollade på 3 filmer:D mysmys.
igår så kom han å hämtade mig :P så vi kolla film å lite sånt. myste.
hahah så blev han överttött:P sen när han va trött så blev jag övertrött.
hahah de va så kul med mörker. de var förljust för att sova. det va skit mysigt.
skulle sätt skräckis men vågade inte så vi såg den på morgonen i stället:D haha men de va kul att höra på att det var förljust för att kunna sova typ i 20 min:P har inte skrattat så jävla länge på ett bra tag:D

 när jag kom hem i dag skulle jag dra till några men orkade så bestämde mig för å baka
å bara ha en myskväll med mig själv. men de fanns inte 2 grejer till de olika sakerna jag skulle baka.
så blev sur å pratade i tel i stället. hjälpte till å hamra å sånna saker skit kul:d
man blir spidad så fort man börjat.
pratade med underbaraste åsis i tel .. vi måste ses snart pringlan. de va två mysiga samtal lr hur. haha
massa roligt som sas. bra att du verkar bättre i dag. 
sedan ringde gurra. ett tag sedan vi har kommit på att vi har känt varandra i 6år å har träffats skit lite.
lovar ni hade trott att jag skämta. aja tävling snart å jag kommer vinna popkornen (6) mohaah..



morgon dagen ser ut så här:
stan med bina. julisklappar:D
sedan träffa amanda. tjejiskväll:D så sover hon här.
bakning med film mys å massa pratis. fan inte varit med henne på 2 år:(
du e fan underbar unge<3


♥like ya♥

jag längtar tills våren då ska jag och fia på upptäcks färd med kanot:D fyfase´n va kul:D..
jag har bestämt mig för å dra ihop lite folk å typ arsoft lr nått. :D sen har ju jag å åsisen planer för laserdom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0