hmm...

sjukt svårt och kolla in i dina ögon.
närru väl sitter där med din blick. ler lite vänligt men endå mer.
ger mig en kram som värmer. när jag är ledssen lr när jag e glad.
du kommer fram så fort du ser att de är någonting som är fel.
eller när du bara undrar hur det är!
känslans som gör att man blir glad.
fast någonstans innom mig så vet jag inte.
om de verkligen är mig du menar.
jag känner igen de blickarna men de e så sjukt svårt är
ju ingen tanke läsare precis haha

don't fuking look back. ↔ it's to late!!

jag vet att du säger harru inte släppt de ännu och du är inte den första.
men de är svårt att släppa vissa saker i bland och vissa har lättare än andra att
släppa saker. vissa tänker på de om och om igen. medans andra kan släppa de på
bara en sec.


sitter och gör engelskan har skit tråkigt. men musiken duger så man blir lite gladare.
tack för musiken fi.. har inte ricktigt hunnit gå i genom alla låtar men nu har jag ett väldigt bra tillfälle..:D
kom hem snart så får du jag å sabina ta en fika lr film kväll:D

i will get you in the and. yes i will. 
 värsta fin låt vet inte va den heter.  den lilla meningen är med i den men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0