hunny hunny


i dag vaknade jag på värsta bra humöret. sjöng på hunny hunny låten:D hela dagen å kände mig värsta bra:D
mycket trevlig dag. redovisning av fridas grupp som var väldigt duktiga. sedan får vi veta att vi ska gå på projektarbete info. men vi hade histora..  sedan sådär på historian bajs bajs.
roligaste va ju när jag å emelie satt brevid varandra och jag låg på henne. låter lite fel men endå.
så flytta hon på sig så sa hon du kan få ligga på mina bröst så skulle jag skämta till lite å gnuggade med huvudet precis då kollar vår historia lärare å de va ju inte lite pinsamt. han gav oss värsta blicken å vi kunde inte sluta snacka,
sedan fick ajg höra av henne hela dagen att jag hade mysig rumpa.
fast men endå gosig. aa men endå.. svårt å förklara när inte man av med. sen sluta ta på minh rumpa den e min :D enbart mig å kanske din;)
hahah å jag å danne lekte med puttes vantar, de kunde tala. å min räckte ut tungan hela tiden. men de gick inte så bra för min tunga räcktes ut sammtidigt de såg lite kul ut haha...
carro frågade om folk ville komma till henne på knytis på fredag mysmys:D

ganska slappt å ha 2 timmar med projektinfo sedan idrotten där de var handboll skit kul länge sedan man spela de på gympan.. ni var bra som höll i de emelie å natta.

sedan ringde bina mig och jag mötte henne i stan! hon följde med mig hem weei:D
vi snacka om massa saker åt lite och sedan hjälpte hon mig med mitt rum värsta snällt.
sedán mass viss med skvaller ne men endå;) tag sedan vi sågs hunny.
fatta att mitt rum blev mycke snyggare när hon hjälpte mig. hihi
kul att du ville ses..
snart ska vi film mysa med sofie med. och ta någon fika snart.
man missar så mycke massa man måste berätta.
satt i min säng lyssna på musik..
på bina och fi musik hihi:D som e värsta nice.♥
like you :D

upp ner upp ner? säger inte så mycket med vad händer egentligen:O????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0