julafton:D lite kortfattad

börjar med en förjävligt stressig morgon kl 7 på morgonen:P men men.
sedan kunde jag inte somna när jag väl va vaken så jag satte mig i soffan å kollade på tristian och i solden.
en sjukt fint film.. satt ¨å grät till den.. har hört myten om dem innan så va berädd. slog in paket med pappis,,
såg på ännu en film.  gjorde mig igorning.sedan kom farfar å hämtade oss. så kom mina kusiner sjukt söta<3
hanna å adam. så bytte vi julklappar som kom från tomten. å sånt. mys med familjen. sedan va de ingen jul hos mina andra kusiner för min mamma va där å mormor. har ju som sakt ingen kontakt med dem.
jenny min plastmamma jobbade så de blev julfirande med pappa:d skit mysigt far å dotter kväll. ppratade även med max:D å myste i hans mysisbyxor..  kollade film å aa..
massa andra saker denna dag.,

dagen efter sov jag hos max. städade först för ja hade fått ryck å drog ut hela garderoben, han kom hit å skulle möta mig. fick sms på kvällen fick jag nämligen sms å han frågade om jag ville sova hos honom, han tvingade mig igenom skogen som jag har fobi för . å ja sa typ okidå. så skrämde han mig inte så snäll men men. sen satt vi myste och snacka med hans mamma. å syster. så såg vi film och sånt. fick lite fotton på han i tomte luva. å posis bilder,. mohahah(6) kommer ut så fort jag kan lägga in dem på datan..

fredagen.. gick vi upp tidigt  då föjde han mig halvägs hem. mådde inte så bra för jag e typ sjuk igen, så jobbade jag på kvällen skit kul jobb dag, jag å doglas lekte charader på jobbet ¨å vi skulle inte prata jag tack vare min hals å han typ för hans mage. hhaa jag tyckte han skulle bajsa men endå.. så göran som oxå jobbade fattade nada när vi gjorde grimaser mima å typ gjorde charader. doglas va tvungen å visa när jag gjorde nått för han fattade inte hha.. gud de va en kul dag hände massa.

lördagen. tagit de lungt slappat framför tv. tvättat å sen kom mikaela hampus sabina å hennes kompis anna från sundsvall hit. spela spel skolkattalåg å bara snacka skit kul:D tack för en trevlig kväll. ni e underbara å trevligt å träffa dig anna.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
min hjärna vill inte tänka som jag vill. de e sjukt.
tänker bara på allt å de gör mig så sjukt galen:D
¨å detta är inte om dig utan om allt i mitt liv.  de känns sjukt bra ändå att jag inte träffade dig i jul mår mycke bättre nu sen jag släppte kontakten. jag kan leva mitt liv. vara den jag vill vara och slippa sitta bland stängda dörrar å sedan ha en mur av glädje som bara döljer de som fanns bakom den?  jag känner mig fri som en fågel som vill vara  de fria

du e de bra som jag tänker på<3♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MATTE DU E SJJUKT UNDERBAR ALLTID VI..  de går inte å sluta älska dig gumman<3
tack för de långa samtalet i dag behövde systers öron.  tack förru skickade mikes nummer så kan jag ringa han gratis för å snacka med dig skit bra:D.. thilda har även tatueratsig å de blev värsta nice.  saknat våra långis samtal gråt å skratt- snart blirre de igen<3

haft ett mysigt samtal med åsa ska förmodligen träffa henne imån<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0