kvällenkvällen

skönt å snacka de var ett tag sedan. å att de inte bara e jag som inte vet om just de.
så jag e inte ensam. sjukt lång tid bara. 2 månader:(..

orkar fan inte med plugget nu.. känns så sjuktligt mycke. allt e så stressigt å jag känner att jag inte e ricktigt
med på vad som händer i skolan. skönt med lov.

jag förstår ingenting av detta. lilla du. varför ska allt vara upp och ner.
ingenting går som de ska ibland. å de gör mig bara mer förvirrad.
man skulle kunna föreställa sig att snurra snurra snurra runt tills man blir helt snurrig.
så känner jag mig med allt.

förlåt för igår. å jag har inte sakt nått om de så. även om de inte gått många dagar.
så känns allt skit skumt,, dåligt på ett sätt å bra på ett annat :(:)

 jag måste vekligen sluta prata så mycket i tel. hahah de e sjuk


idag fick jag veta mer saker som e helt okontrolerade.
blir bara så iriterad att hon inte kan förstå.
men va ska man göra? e bara så rädd att hon inte skriver på papperna.
jag vill ju inte komma. jag klarar inte de. o jag vill inte ha något med dig å göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0