löooew



→idag vaknadejag å mådde sjukt illa och viste inte om jag hade feber så hoppade italienskan och kom in för att göra de jävliga provet..
när jag kommer in träffar jag tobbe å jonas. jag å tobbe var döda
å jonas var hur pigg och glad som hälst. tycket att vi oxå skulle vara glada
det smittade faktiskt av sig lite:D
hahah  de va kul där på morgonen.!

fick veta at mikaela att de gick igenom va vi skulle ha på italienska provet
bajs att jag inte gick dit. sur över det men överlever la..
sedan provet som faktiskt gick bra. hoppas jag..
men mår lite bättre nu än innan. tror bara jag e förkyld å trött på allt.
åka hem tänkte plugga och sedan få veck de sista lådorna.
weeiii.

jävla vriden skalle asså.←

 ♥glöm inte var glad! detta e ditt liv och lev det som du vill leva och låt inte andra leva de åt dig!
var glad även om de e svårt man vet aldrig va morgondagen bidrar med så ta de som det kommer.
hetsa inte låt de vara i stället. å du kanske lär dig någonting av de som hände även om de e sorgligt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0