lördagen hihi:D

fyfan somnade typ vid 4 då drog max hem haha:P sen skulle jag upp hade en halvtimme på mig
innan patricia kom hit. så a. sedan kom då min lilla kusin och så liten e hon inte.
snacka om massa vi har missat nu på ett väldit bra tag. haahh sjukt asså. minnen om morfar
a m.m. musik å fixade oss haha. hon käkade här så kom farmor å farfar hit de kände inte igen henne.
tyckte att de va lite kul.. men hon har ju ändrats.
doglas kom med han skulle med oss till status. pappas kompis från jobbet. tog en drink å sånt innan vi stack.
sen på bussen varre mer folk från 15-50 typ :P
skit kul där varre fanimej skumt kul. vi begavoss till lund å på vägen plockade vi upp folk som skulle med.
många pissepauser faktiskt men de va faktiskt killarna/ män som inte kunde hålla sig.

när vi kommer dutfår vi vänta typen halvtimme innan förbandet började. en typ ensam kille skit duktig.
sedan kom status. fast de va synd att de inte va lika mycke folk i lund som i båstad lr karlskrona.
öste på å tillslut så sjöng dem den ästa låten in the army now.. alla snackade om att de inte kommer sjunga den för rossys röst pallar inte. men de gjorde den å fyfan min kväll va räddad. får berätta mer om kvällen en annan dag.
basisten som alltid flörtar med alla gav mig värsta fina posen när han såg att jag hade kamera:D  ps de kommer bilder sen.

jag å paddy har ett löfte att vi ska klå pappas rekord typ 18 gånger lr nått. fyfan de tror jag inte vi kan men vi får se.
bussen hem så va alla glada å sjöng. allsång paddy  jag fick inte sjunga tillslut för de tyckte att vi kunde alla låtarna. men vi sjöng en då. vi åkte mini karrusell för 5 åringar å de gjorde fan 25 åringarna med:P
åt på max å sen bilfärd hemåt fyfasen alla dansade å sjöng i bilen kommer inte glömma den kvällen.
sen har vi då lite menn för livet med. tack vare deras skämt ¨å sånt + pappas å deras skämt a de va ju sit roliga asså..
åkte hem till en som hade värsta samlingen så fick vi se på den sen stack vi kom hem vid halv2 :P men men min hals mår inte bra efter detta. den e helt borta ne men kan inte prata i bland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0