så här känner jag!

♥♥♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag känner faktiskt att ni skiter fullständig i mig å jag orkar fan inte med er  längre.
dee  sju skit kul när allt sånt händer å a.
jag känner mig baar sjukt onsynlig bland er och orkar inte mer..
kan ju överriagera å just nu skiter jag i om jag skriver detta.
för de e så jag känner och orkar ni inte läsa så skit i de då.
man liksom lämnar allt till er å va får man tillbax?

aja sitter å lyssnar på musik å försöker tänka posetivt. även om jag skrev massa negativt.
har jag funnit en ny väg som jag tänkte ta. å lyssna på de bra rådet som jag fick av den saken.
å från och med nu ska jag ändra på min  syn.. å leva livet som man borde göra. å skita i folket som fullständigt skiter i en,
orka lägga energi liksom,. folk kan ha de värre så klagar jag liksom..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0