shysst.

altså ni e grymt snälla men tack för man känner sig så sjukt ignorerad!
kul, om ni nu stör er på mig kan ni ju bara säga att ni inte vill ha nått med mig å göra..
lr så ärre bara du för de e nästan bara du som skiter i mig och har märkt att du inte kan säga saker i närheten avmig.
som du sa en dag. ba om de va du å jag å inte du va med kunde jga sagt de. (Y) shysst. sen typ någon gång mer fast då sa du jo om du oxå är med. man ba oki. tackar.


mysig dag staden med underbaraste åsis. fick hem lite reakläder:D weei hon köpte present å en sjukt fint kofta.
jag köpte en kofltliknande sak å en jätte fin klänning,
får vi göra om snart snöggo. träffade max snabb å sa hej å så:P.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0