sis<3

förlåt älsklingsyster. va inte meningen å skrämma dig.
komiskt att vi båda ligger hemma och e sjuka.
saknar dig matte vi måste ses snart.
de e så sjuk synd att vi inte ses lika mycke längre.
vi har haft de sjukt kul i våra dagar å din familj är som min andra familj.
haha har typ bott hemma hos dig när vi va små.. å även nu. bli frisk å så ska vi ses på lovt darling<3



ska jag verkligen oroa mig?
allting bara virras till..

det känns fortfarande inte som jag bor här. enbart i mitt eget rum känns de perfa.
annars gör det inte de!

hur lång tid kan de ta innan jag känner mig som hemma? någon som kan svara på den frågan?
lr va ni tror?

innan i dag fick jag värsta städningsnojan:P gick runt å städade i rummet.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0