uppdatering:D

ja stan blev mysigt och gå runt runt, tillslut hittade jag och bina någonting till sofie.
sedan kom amanda och vi gick och hyrde another cinderella story:D sedan gick vi runt på stan.
tog en glass satt å snacka mys. köpte godis å begav oss hem till mig där vi satt å snacka i några timmar sedan bakade vi jordgubbspaj. skulle gjort cheescake men hade inte allt fast vi var å köpte:(.. men de gick bra ju..
mycket god paj. kollade på filmen å myste i soffan. uppe hela natten å pratde har inte varit med denna underbaar tjej på 2 år:(.. kommer lite bilder sedan, musik å massa vidio kollade vi på å ba softa.



dagen efter så satt vi vid datan å snacka. så skulle hon till stan å köpa julklappar så följde henne till bussen så kom åsis.
så bytte jag och åsa julklappar :D kollade skolkattalågen som jag å amanda med gjorde. haha
gjorde mig igjorning hade bara pyjamas på mig sen stack vi till stan och köpte de sista julklapparna. ´trevlig dag.
får ta filmkvällen snart. påkvällen kom max hem till mig vi snacka myste å lekte, misstolka de inte. de va typ sånt de första man tänker på.. haha så hjälpte han mig bädda sängen:P ops de kommer han läsa att jag skrev men men;)
likeya:D♥


om julafton kommer snart:D

♥ http://www.youtube.com/watch?v=xSz0T8yl5TY

tristian and isolde. sjukt fin film en berättelse om en sorgsen kärlekshistoria. mer om de kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0