ae found kiss

en skit fin dikt. idag varre värsta bra kännde mig så sjukt bra.. fast på gympan skadade jag mig igen..
haha de regnade som fan.. hahah vi fick stå och vänta skit länge på att maten skulle komma.. så jag fia stog å lyssna på bra musik. sedan kom maten efter jätte lång tid. så sa fia va mycke ost.. mitt svar va ja då kan vi smörja in oss med de .. hahah ne men vet i fasen va jag fick allt i från. jätte mysig dag. fick en dikt uppläst. .. sen gympoan varre la inte så bra. sedan åkte vi till staden för att ta ut biljetterna till novacantika. träffade sabina och olivia vi gick på stan mysmys. hitta en klänning men vi får se om jag köper den. tack jenny föresten .. värsta gulligt av dig..  ps ni med<3




matte älsklingen smsa mig men hålle rpå att göra andra saker så kan inte gå på cafet:( så jag ringde,
de va ett hemskt samtal. men väldigt fint. först får jag typ utskällning sen erre inte mitt fel. ne men utskällning kan man inte säga å sen börjar vi båda stor lipa i telefonen. åå kommer sakna dig så jälva mycke nu när vi flyttar. vi har alltid varit vänner och du har alltid funnits där i vårt och tort. typ från första kärleken till sjukdom till saker som inte borde hänt.
liksom man kan säga att vi bor skit nära. typ mitt andra hem..  de spelar ingen roll att vi bråkar för ingen säger förlåt och sen erre över och vi kollar film lr typ massa.. båda kära i samma kille. ne asså de finns så sjukt fina minnen och några bråk med. KOMMER ALLTID BETYDA MÄST.. och vi får ses även om jag flyttar. men de e inte ricktigt samma sak. finns massa jag kan skriva men du går inte att beskriva med ord sis<3 forever blothsisters♥♥ tårarna bara faller:(... de e bara för du betyder så fett mycke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0