är de så?



sjunger glatt..    


 skrev en dikt här om dagen vet inte om den va bra men så här gårren   

lämna allt bakom mig.  detsom var så fantastiskt.  men slutade så illa,  hjärtat, glädjen, kärleken,  allt som föll i bitar,  låg där på marken,  du bara trampade på allt,  det small och nu var allt i tusentals små bitar som blåstes i väg med vinden,  jag stod där,  frusen och såg allt blåsa sin väg,  jag kände slaget,  som blev ännu ett slag, tillslut låg jag på marken,  jag kunde inte ta mig upp.  jag låg där, försöktet få upp blicken,  du var där, men ändå inte,  såg dig, såg dig med blicken,  sedan vände du dig om och tog snabba steg,  sedan var du ett minne blott.  
</3
`
bara en skiss. så aa

träffa åsis å oskar å någon meR idag ska på julskyltningen
charlie så här är de att jag visste inte om du skulle med lr inte.
skrev detta innan jag åkte till staden

Kommentarer
Postat av: Challe

Va snällt du! " Någon mer"

2008-12-01 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0