blogg

a nu har jag också skaffat mig en blogg:P  inte för att de är nått spec så.

idag har varit en soft dag utom packa:( som går åt helvete.
sedan all ångest man får över allt jävla plugg man har kvar och göra. avskyr de:(
flyttar om lite mindre än 2 veckor och jag blir galen på allt de här:P
just nu vill jag bara lägga ner alla saker i lådor och sedan sortera allt bajs.
Det är så svår och veta vad man ska slänga och inte slänga.
kommer nog inte vara klar på ett tag:(...
jag kommer sakna er underbara människor<3
märkligt när ja gick i genom lite saker hittade jag ett halsband och jag hade nyligen fått
ett lika dant skumt skumt...

soft dag

när den här bilden togs i veckan så täffade jag anton på bussen. Det var ett tag sedan kan man säga
men de va trevlig å träffa dig å snacka bara så snabb men de va kul:D
märkligaste va att vi inte träffats sen ibörjan av sommaren och nu träffades vi på en buss, när jag var på väg
hem och du skulle iväg och bowla med de från din klass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0