hos moa:D + min värld i dag


mys mys å firade moa i dag hemma hos henne. första gången jag av där.
några från klassen sedan hennes pojkvän å hans två kompisar.
sjöng singstar käkade kladdis å pratade å myste. 

öppet hus i dag då jag. vi skulle ha improvissations teater sjunga å typ sånt men alla i klassen sket i de
å gick runt och kollade överallt. jag å mikaela satt i de tråkiga båset där ingen kom men men.
helt onödigt att komma till skolan å vara där i 4 timmar som togs från ens liv:(

sedan kom pappas kompis över med hans 2döttrar å son tror jag. .
lärde känna sandra ,, som e nått år yngre.
 å min faster å hennes sambo å deras barn va här, har inte träffat adam sen i sommras så stor han har blivit han är 5 å hans lillsyrra Hanna  är 1 så sjukt söt.. sprang runt som galningar

nu har jag äntligen fått mitt internätt å flytten giclk mycket böättre än va jag trodde.
vi blev klara på en dag. mitt rum är super men ar låder kvar å älskar alllt här.
ingen tv lr tel förens den 11 dec. oki bara två veckor jag klarar mig nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0