migränbajs


jadu i dag vaknade jag med migrän igen. hatar detta jävla vädret... men migränen gick över snabbt och jag gick till skolan men sen i skolan kom den tillbax så jag åkte hem efter å ha varit i stan å köpt middag eftersom halva klassen slutar halv 11. så jag hade inte yvonne i dag men men de får jag ta igen på fredag. de regan å blåste som innihelvete kan de inte bara vara fint väder å sluta regna å piss. då kommer jah inte få migrän lika ofta weeii

nästan klar med rummet. ska bara packa ner mina sista kläder. å damsuga. rummet. de ända som finns kvar i mitt rumm är databordet sängen och tvbänken:P sedan skolböckerå väskor typ..
å de e så jävla härligt att de e färdigt slipper jag bry mig om de:D

igår va de värsta sega dagen alla va typ nere. å jag kunde inte dansa:P så de va oxå bajs .. sedan å¨musiken så skulle vi bara börja sjunga å de va ju skit kul å sjunga dessa låtarna som e typ förstörda...igår när jag å mella gick in till stan för att möta upp putte så kände jag att jag inte mått så bra på länge:D å de va så sjukt skönt. att inte bry sig och du e luft och inget annat liksom..  så prata vi om massa.. skit skönt när vi gick där å så klart va vi tvungna att köpa hamburgare som är vår ritual på måndagarna. putte kommer få rulla oss till bussen i fortsättningen;) sedan i dag kände man att man verkligen inte ville ha cheesburgare på länge hahah..

sedan ska jag bara plugga lite sen är jag färdigt för dagen så ska jag nog vila så jag inte får migrän igen. somnade någon timme innan i dag.. 

jag känner att jag bara väntar väntar väntar å de känns inte som du bryr dig även om du säger de.
orkar inte vänta på att de händer nått lr att jag hela tiden ska jaga å massa.
hela jag he så jävla förvirrad och nu känner jag att jag inte pallar bry mig.
de får komma som de kommer och inte vänta..
vem vet jag kanske överriagerar men endå, då får jag göra de för detta har pågått ett tag.
de e bara bajs för jag vet inte hur jag ska göra säg lr nått.
varför ska allt sånt här vara så jävla svårt i bland`?:P
vet egentligen inte va jag ska skriva om de för de e småsmå figurer som dansar runt.
ne de är de egentligen inte alls..

im happy och de e de som räknas i min värld!


DE FINNS ANDRA SÅ WHAT THA FUCK
you'r my fucking ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0