morning:D


                                                                                        you'r my fucking ego
ja i dag flyttar lilla jag då. kommer inte ha internet och vår hel telefon fungerar inte förens måndag. '
de va så himlans mysig dag i går.. å de e helt vilt här hemma. allt e överallt och stressigt. :(:P
jag blev skit rädd för jennys mamma skrämde mig i går.
orkar inte skriva mer men ha en trevlig helg. själv ska jag packa upp:(
å vi snackade massa i går jag å tobbe om saker när mikaela och sara hade gått.. så tvingade han med mig i hagel/regnet  bajs på dig för de:p '

aja i dag erre dans:D å yvonne sen blirreee hjälpa till.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0