weeii:D


your my fucking ego:D <3

HIMLANS GLAD I DAG.. utom ont men man överlever. jag hittade mitt presentkort på vila idag lite sent jag hoppas värkligen den mega fina kläningen som jag vill ha är kvar:D tänkte att jag väntar så ka jag undan den men hittade inte presentkortet men vi får se om vi hittar nått annat nicenice... å skorna jag älskar dem så de blir nog dem där blå :d hahha som jenny tycker att jag ska köpa..

+ rummet ser större ut nu..  åå redan ångest för flytten vet att de kommer gå bra men ändå de e hemskt..
va tycker ni ? hemskt ¨å flytta lr helt underbart?

snart ärre dags... vi kommer ha så jävla mys. 

tack för ni finns hörreni<3


ps sara fyllde år i torsdas grattis på dig sötnöten<3
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0