:D

härlig helg verkligen:D 

Fredagen blev hemma hos åsis med fredrik och fredrik.
fredrik hemtade mig i stan så fick jag visa va åsa bodde:D hahah de tog lite tid för alltig blev lite skumt där när han skulle hämta mig på stan. jag viste inte hur bilen såg ut å helt plötligt varre någon som typ glodde kolla bort glodde å sånt å de visade sig va han:P så han vände å ringde så hemtade han upp mig vid östras i stället. sedan blev de film/ snack sticka till maxi köpa godis spela spel å sånt sedan körde han hem mig väldigt snällt. ps jag fick sitta fram den andra fidde ville sitta fram men jag paxa:D

lördagen upp tidigt och öva på pjäsen:D nice ncie. det gick väldigt bra för min grupp då.:D känns härligt träffas mikaela å hampus i stan. sen hemta pappa mig så jag hann hem fixa alla saker + äta tillbax till kulturhuset hjälpa till där från halv tre till kvart i 6.  skit snyggga snyggisar där. var med bästaste miranda:D hihi de va mys å emelie va där med. jag misslyckades med kaffet + nått mer de e fan skandal:P
sedan begav jag mig tillkärleken å för första gången va jag hos mikaela:D vi prata fixa oss å sen hem till algot för fest:D
har inte varit där så jätte kul. hon tvinga mig åå springa till bussen. vi missa den så vi fick walka 1 km.:P å vi hann med.  åkte buss med 26 pers som skulle dit å alla va typ från sture:P
väldigt kul hos algot orkar inte skriva om de nu men tack för kvällen iaf. sov hos fia:D jätte mysigt.

söndagen vaknade jag upp hos fia:D hhaha men vi somnade om å jag drömde om folk från festen. sen fick jag skuss av henne å hennes mamma :D sedan pratade jag itel med gurra:D  somnade direkt när jag kom hem sjukt seg:P sov i två timmar sen bara degade jag.

måndagen :D upp plugg lite vara med bina och fi. sedan hem snacka med folk å mysa pysa.
GRATTIS CARRO SOM TAGIT KÖRKORT:D 
skriver mer en annan dag pöss på er å sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0