dagar

wheeiii:D mass mysiga och hemskt tråkiga dagar kan man säga. ena dagen skiner solen och andra ärre moln:(.
jah har haft jätte mysiga dagar tycker jag utom alla humörsvägningar. men allt börjar arta sig och solen tar sig igenom med små solstrålar egenom molnen.

idag skulle jag ha haft två prov. men blev bara ett för vår italienska lärare kunde inte komma och eftersom ingen kom i tisdags så varre nått. men hon visste att vi hade tema dag?. annars idag så lärde SAra ut danserna. my och jag gick igenom grease lightning. stan köpt present till lina:D sedan hem städa plugg och fixa svansen och alla kläder så cats kläderna är helt klara tills imån.

fredag:D ´FRIDA SKA SOVA HOS MIG . mer info om det sen
LÖRDAG. fest för lina:D
söndag plugg lr nått.


denna veckan har både varit bra och dålig, mycket plugg och man får bara mer och mer av alla lärare.
helgen var jätte mys. fredagen var jag ute i getinge. fidde lagade mat åt mig sen film å så.
Lördag . fanns det mycket att välja mellan men pallade inte festa å så så det blev myskväll hos becka. med folket från getinge. på morgonen varre teater med min grupp:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att vi borde ses snart igen:)

2009-04-23 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0