=)

Tisdagen  städade jag och fixade lite:D Sedan åkte jag å Åsis ut till byhålan getinge , ne skojar lite med dem där bara ;) det är inte värsta byhålan. Träffade Fidde Fidde Fidde och Per:P  Fast man kan säga Anderzon, Andersson och

Waern.
Grillning och kubb en liten söt tjej vad med emilia heter hon. hahah  det var jätte mys sen skjutsade andersson hem mig på kvällen då:P
somnade typ som en stock direkt när jag kom hem fan va kass jag är :P

onsdagen  fixa lite sen staden med underbara Emelie:D det var mys stötte på lite kul folk.
Grattis Tina Vikky och Katrin till körkortet:D 
     På kvällen stack jag ut med Oskar ett tag vi gick värsta promenaden ute på väsrastranden . Men jag hade vita skor på   mig så vi gick bland ´´skog ´´och hus:D  men de var mys har inte träffat han på ett tag kan man ju säga.

Tack åsis för rättningen så nu ska jag ändra det;) nöjd? vafan bara för att alla ska heta fredrik jag blir förvirrad
a jag vet 4 liksom hur i helvete ska man kunna hålla i hop alla?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Andersson och Waern!!! De va Andersson som sjutsa hem dig =P Men de va en skojsig kväll:P

2009-04-09 @ 12:43:00
Postat av: Åsa

Nemasproblemas =P Ja nästan saknar ett R i Andersson å e i per ;) haha, naej ja ska vara snäll (A) Fast det är inte alla Fidde de finns en till ;)

2009-04-09 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0