,,

helgen har emelie tagit det lungt:P är sjuk och vill inte bli sämre. träffade anton och tog en glass men inget mer.

funderingar som bara blir starkare. varför drömmer man om sakerna man drömmer. varför kommer det fram i drömmen va vi oftast varit med om eller tänker på i det undermedvetna?



kunde inte sluta gråta för någon dag sedan. såg på so you think you can dans. när de dansade den canser dansen. tänkte på farmor. och idag fick jag veta att det nog är sämre med henne. får ringa henne imån och se hur allt är. är så rädd nu så det är hemskt.


skärpning nu emelie ta tummen ur röven och gör någonting åt saken istället för att dagdrömma om saker.
allt kommer gå sin väg om du väl låter dig själv göra de saker du borde göra.  men varför är det så svårt att låta dig själv göra dem? eller släppa de bästa tillfällena du har? förstår mig inte på mig själv längre, eller någon annan. pallar inte vara social , lättare att bara sitta och lyssna. så var jag i fredas fick jag höra. jag tänkte inte på att folk märker av ibland att jag itne pratar. för det är en av de saker som alla tycker jag är bra på. EMELIE bra på att prata spec i tel. länge sedan nu ju. eller inte.

HAR BÖRJAT MÅLA PÅ FAMILJE PORTRÄTTET.
älskar att måla och har böjat igen. även om det ät svårt att rita ansikten så ska jag fan lära mig igen. för jag kan om jag vill. är lite ringrostig bara. inte så konstigt sist jag målade porträtt var till mikaela när hon fyllde 17. i början av tvåan och nu är det 3an.
AJA godnattt ni härliga som läser min lilla blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, sköt om dig flicka lilla!

2009-08-25 @ 17:16:18
Postat av: Niki

/ mig:)

2009-08-25 @ 17:16:47
URL: http://nikizekaj.blogspot.com
Postat av: Mikkan

Emme om du vill prata finns jag här! Blir också orolig men jag försöker tänka positivt så det blir bra!

2009-08-25 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0