..>

funderingar. kan man vara kär i nuet? eller kär i kärleken. för jag tror jag är kär i den allmäna förfinade kärleken.

ibland så undrar jag om ens värld bara är uppbyggd av ens egna tankar. ne men vad vet man igentligen.
vill börja tänka mer positivt igen, har varit sjukt dålig på de nu de senaste dagarna. och helgens göteborgsresa gör ju inte saken bättre. allting är så sjukt tungt nu. och jag vill inte ha allt i min hjärna längre. men det är en annan femma.
saker som egentligen folk skulle tycka är bagateller. men inte för mig.


blev så förvåndad här om dagen. saker händer som inte borde hända? haha:D blev lite glad som jag blev förvånad.




dagen i morgon blir nog rätt bra:D ska kanske på joshua radin med putt i oktober. vem vet. vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0