..<<

frågan är vad vill du med ditt liv? vad ska du utbilda dig till? vad gör du om 10 år? planerat det ännu?
känns som jag haft planer men alla förstörs eller blir förvirrande. vad vill jag göra? jag har ingen aning. jag vet inter vad jag vill bli om jag ska plugga vidare eller jobba. skaffa barn eller itne skaffa barn. sattsa på teatern och sången, (dansandet om jag börjar med det igen. altså dansandet) ska jag gå den utblidningen för teater eller inte. gå kurser. försöka bli statíst. eller plugga till advokat som jag ville för ett tag sedan. hälst åklagare.  varför inte bli nått som när man var liten konståningsprinsessa. eller typ glasblåsare?  dalahästmålare går igenom hjärnan. konstiga tankar jag hade när jag var lite. sedan världsmästare i karate.

jag tycker det är för svårt att veta. och arbetslösheten kommer inte bli bättre nästa år. det tror inte jag iaf. så klar har jobb än så länge. men vill inte hålla på med det hela livet. vill bli nått som jag verkligen brinner för. inte sitta på kontor hela livet eller liksom göra nått som är tråkigt. kommer inte orka med det i slut ändan. men vem gör det? hur många är det inte som gör saker de inte vill göra? hur många som hälst. det är sjukt. hur tänker folk egentligen? jag kan inte göra saker som jag inte  vill , i bland men endå.



<3 allting som man vill kommer någon gång? allting som är helt underbart varför är de lika svårt att vilja ha något som man redan kanske har? nu blir det lite krånglit men men. roligas är att skriva i gåtor. för då är det mer jag som fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0