lördagens färd

dagen började med att emelie slappade. fixade sig och skulle cykla hem till faster och dem för min lilla  kusin Hanna fyller 2 år. när jag väl var klar väntade jag och Jenny på att pappa skulle komma hem från att fixa cyklen. tummen upp för det. men det tog längre tid som vanligt för han glömde hälften. när vi väl skulle åka så försökte de klura ut hur vi skulle lägga det stora paketet någonstans så det inte skulle ramla av cyklen. haha ni skulle sett. fick mig ett gott skratt , för pappa skulle ha den i famnen och han såg sjukt rolig ut när han skulle cykla samtidigt.  lite smått iriterade för han inte ville stanna cyklen. vi kom dit. en lite tjurig Hanna hade vaknat. så jag gick in till adam där jag fick en kram som vanligt. så ville han inte heller gå ut för han va tjurig för nått. så fick honom att gå ut med mig och kolla på Hannas presenter. lite små tjuriga va de allt men sen blev bådå två på bättre humör. stutsade stutsmatta med Hanna och jag fick inte sluta hoppa för henne. + hon härmade mig och sånt jätte kul. sedan kom Adam och hoppade. Jag gjorde så de fick jenny att hoppa. Väldigt roligt.  btw Farmor såg bättre ut nu och farfar va väldigt glad. alla andra skulle komma på söndagen när Hanna egentligen fyller år. men vi kunde itne då. så det fixade dem.

fick skynda mig hem för jag skulle med bussen som gick om 30 min, medans pappa och Jenny skulle handla mat. blev inte att jag åt hemma ute med lite folk på marinfestivalen. mer om de snar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0