Mirandas avskeds fest.

Dagen började med att vi skulle till stranden. Sabina tog min buss och det var underbart tyckte jag. Jag missade nästan bussen för jag inte hitta alla grejer. när jag sprang märkte jag att jag inte kunde ha den bikinin om jag skulle spela vollyboll, så jag är happy för att jag tog med en extra. Träffade Emil , Tomas .Hampus sedan kom Anton med,
stötte även på Folk från klassen och så. mys pys. Fan va vi hade kul med vollybollen och så. en sak till, så sjukt snygga killar som fanns där i tylöbäck. Jag dör. hahah. värsta tränings passet när vi spelade vollyboll. har nog inte haft så mycket sand överallt på länge. Får skylla mig själv att jag slängde mig så ofta och rullade runt i den varma sanden.
Sedan när vi skulle hem fick vi skjuss till stan av emil. Sedan fick jag veta en hemlis.´Sabina följde med till stan, sedan stack jag hem duschade. det var det ända jag hann sedan masa mig iväg på cyklen hem till jessica. som oxå skulle till Miranda.


NU sticker Miranda panda till USA, för att plugga där. SNYFT verkligern. kommer sakna henne sjukt mycket,
Hon bjöd på mat. efterätt och mys pys, även om jag inte kände folket så bra så var det jätte trevligt. SEDAN hoppas jag att hon gillade presenten. visste nämligne inte vad jag skulle köpa. så hon fick ett roligt .. och sedan en värme sak för händerna. För hon är alltid kall om händerna brukar hon säga. hhaha.
blev inte ricktigt någon tår men det blev lite ledsamt när man skulle dra för jag har knappt sett henne i sommar.

så MIRANDA ska ha ett sjukt bra år i USA hoppas jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0