ÅHHHH:@

jag förstår inget längre. nyss skulle vi försöka nu inte eller vad? jag pallar inte med detta. orkar inte försöka mer om inte du vill varför ska jag då bry mig? jag pallar verkligen inte att du säger en sak till mig och vänder det och säger annat till andra. det var detta jag sa att du gjorde. men du sa att du skulle ändras. vem orkar egentligen med en person som vänder kappan efter vinden. men du vill du inte vara min vän so fine. va sån. va sån. det är jag som är den konstiga här? jaja vem ärre som säger en sak sedan skyller du på mig och sedan ändrar du åsikt? för att jag ställer dig mot väggen? när jag väl säger i från. jag har varit som en slag påse till dig. du har kunnat slänga vad som hälst i fejat och sedan sagt förlåt. jag har inte kunnat ses flera gånger då ärre mitt fel. men sedan kallar du dig för svin. men du är ett just nu. ett riktigt jävla svin. jag hoppas dina vänner inte förlåter dig en dag. för jag TÄNKER INTE GÖRA DE LÄNGRE. spela du ditt spel för jag tänker iaf leva mitt liv utan dig. utan dina vänner utan allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0