åhh:D

har iaf hittat projektarbetet som vi förmodligen ska göra fettis nice bara vi får vara 4 stycken annars löser vi de på nått sätt..

när jag kom hem la jag mig å halvsov vid tv somnade i sängen när jag skulle plugga.
lagade mat sedan tränade jag halft:P här hemma på spring/jogga saken. spran 6 km på 21 min känner mig lite stolt.:P
springer jag på gallberget så tar typ 3 km 30 min :P haha å stannade typ en gång för jag skulle ta tel:P
sedan lite andra saker. känner mig pigg. hoppade in i duschen nu sitter jag här å jag å åsis påsis har bästämt oss för å kolla vart vi ska börja träna någon stans:D

ringde henne i dag men kände att jag inte kunde låta henne snacka med mig när jag hörde hennes röst. ush gumman du får bli frisk nu tycker jag<3

Kommentarer
Postat av: jessica

jag är inte så bra på det, utan jag bara testar mig ra, typ klickarb på allt ;) men jag kan ju försöka att hjälpa dig! :)

2009-01-13 @ 22:18:26
URL: http://dessibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0