ahm

så här är mitt liv.. jag vill bara åka i väg från halmstad behöver verkligen semester:P
jag orkar inte med detta mer.
just nu vill jag bara samla mina tankar.

jag orkar inte vara orolig mer lr nått.  jag pallar inte mer så ärre. de är så jag känner. å jag bryr mig inte längre.
å liksom de kan inte vara så här för jag pallar inte det!!!!!!!!!!!!!....

tack förni stötta mig idag. tack emelie du e bästaste.
tobbis med gulligt närru sa att du märkte på mig i dag å du tänkte pratat med mig under redovisningen.
tack alla underbarisar.

varför ska man kämpa när man inte får ett enda dugg tillbax.?
varför orka bry sig när folk bara skiter i en.
varför ska man liksom vara snäll och pratar men man får ändå ingenting tillbax?
du trodde de var vänner å sånt men egentligen va allt bara dimman som fanns framför dig?
har ingen tänkt så någon gång?
något av de?
                                                      .....................................
............................................................
                                       ---------------

Kommentarer
Postat av: jessica

haha, neeh, det är skit svårt, vi får ta en dag och försöka fixa det ! :D

2009-01-14 @ 21:07:26
URL: http://dessibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0