hej:D

nu har jag bestämt mig å ta tag i mitt liv å börja träna. har redan börjat halft men de blir mer..
ska hitta en sport nu .. saknar konståkningen sjukt mycke. även om de var skit länge sen nu.
funderar på någon kampsport igen. men först ska jag börja träna på gym å så.
lr om jag börjar dansa igen.  hade varit mega kul. känns som teatern inte räcker för mig.
skulle inte hoppat av dansen å karaten:(
känner att jag vill ha mer å göra än just sitta hemma kompisar å sånt...
vill bli gamla emelie som älskade träningen å hade de skit kul. emelie som inte var feg. lr som gjorde saker som jag inte gör nu tillexempel. hon som tog tag i saker och fixade.  funderar på å börja med dikterna å fullborda de jag sa att ajg skulle göra för skoj skull. börja bli mer kreaktiv. å liksom inte va så tråkig som jag känner mig. vet ju inte va andra tycker men jag tycker att jag är det.
försöka ta upp kontakten men underbara människor som bara glidit i från när vi började gymnasiet.
jaups + försöka vara bättre än innan. å aaa kanske inte vara så pratig... stora förändringar men men:( vill inte ändras helt iaf. pusspåer underbara
 
jag tycker verkligen om dig..<3  å är så jävla glad att jag får vara din..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0