hiihi

http://se.youtube.com/watch?v=TiReQ2PUmHE&feature=related
http://se.youtube.com/watch?v=EZS8bmLmHc4&NR=1
Thousand Foot Krutch -'Breathe You In'


jadu idag blev de en ta de lungt plugga dag:P har så sjukt mycket just nu så jag dör..
igår va jag med mella på stan tack <3<3 å sedan bakade jag cheescake:D fett nice men måste nog sluta..
haha bakning är inte bra för då äter man bara sjukt mycket mer men men  unna sig lite.
blir lätt så. ne men nu ska jag börja sköta mig å bry mig om mig själv och sluta tänka på allt.
sätt mig själv i fokus för de jag mår bra av å sånt. orkar inte längre. emelie du eför snäll ..
de e inte bra å vara de i bland. å så sjukt sur så jag håller på att spricka ... men ni e underbara ni<3
förlåt för jag är som jag är känns de som just nu. känner mig bara sjukt i vägen.
det ända är att allt e helt virrigt å vet inte hur jag ska bete mig lr nått?
varför lyssnar jag aldrig å varför lär ajg mig inte av sakerna som man ser blinkr framför sig?
varför e man possitiv när allting är negativt? å tvärt om???
 nu ska jag göra de:D
jag tänker skriva exakt 200 dikter till å sedan sätta ihop dem:D haha
så får vi la se va somhänder med de sedan. haha min lilla bok som kanske blir av iaf:P.. e ganska pepp på de nu..

aja ha en mysig kväll å kommentera gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0