igår:D

igår kom mikaela å åsisen:D jätte mysigt snacka massa film / komikern johan glans
frossade oss i massa godisar.
tack för i går. skit kul å vi måste göra om de igen.
tack åsis så du gjorde att jag kunde få in alla bilder i datan:D
haha kunde äntligen lägga in bilderna.

♥ you own my heart

------------------------
IDAG...
kunde inte komma upp från sängen hade sån sjuk träningsvärk sedan dansen..
fyfan nu måste man börja träna å de e precis va ajg tänkte göra.
nu måste lilla emelie sluta vara så lat å skaffa sig ett liv.
mitt ena nyårslöfte e att jag ska komma i form. få min grundkondis.
slå pappa i å springa vänta bara ... haha helt enkelt må bra:D

de e så sjukt mycket i mitt huvud nu så jag måste sluta tänka känner jag. får la se hur jag lyckas.
---------------------------
snart kommer carro barro de bästa är att ajg förmodligen kommer kunna träffa henne:D för hon kommer en dag tidigare,
aldrig livet att jag går på festen sorry. men jag kommer fira dig ordentligt sedan gummz. sen ska de bli kul å få träffa anna som har samma personlighet som mig. lite skrämmande men 2 lika dana jag är la kul? carro berättade nämligen att de känndes som jag va där när hon är med henne. ganska soft.
---------------------------
ta tillbax lite tid som spolas bort tänkte jag.
lev ditt liv istället för å tänka de e nog ett bra råd lr tänk allt positift de kommer lösa sig i slutändan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0