iih

nu sitter jag i skolan å väntar på mina klasskamrater skit kul:P haha
borjar om 20 min. hatar att åka buss närre är så sjukt många på bussen..
ska börja cykla nu bara pappa fixar min cykel:P då blirre cykla med skolan med jenny:D

fika i dag då ja någon som hänger på??
sedan utväcklingsamtal å kanske jobba:P

jag hade fel om en sak de jag sa till dig.. de finns folk som bryr sig
var la inne i en lite svacka just då. så menade inte de. förstår om du reagerade som du gjorde.
liksom men de spela la ingen roll nu det är nog glömt som vanligt skulle jag tro?
vet inte varför jag sa så just så men de e svårt å fatta mig själv i bland aja.. bye

de värsta är å inte snacka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0