jaups

lördagen va kulig. först hemma hos putte med frida daniel å mella.
blev en liten hörna av snack där då tjejer:d
sen kolla vi på film å sen skräckis å den ville jag intekolla på,
sedan skrämde vi frida å de skrämde mig några gånger med.
sen stack ajg hem till max där han å hans kompisar spelade dota,
så snackade i tel va ososial kände jag. men blir sån i början.
sen kolla jag å max på film å jag somna. så väckte max mig mitt i natten;)
hade jätte konstig dröm.

vaknade ganska tidigt på morgonen av att mikaela ringde.
sedan kom boffe anton för de skulle lana hos max.
så jag drog mig hemåt sedan på kvällen kom underbara sis hit.
vi prata om massa drog till max å åt, så åkte vi ruschkana.
å köpte massa frossiga saker.
toan hela jävla tiden typ;) duschen va ju en liten deal.
sedan min snygga dans. sedan allt annat som hände där.
filmmaraton å vår choklad mouss blev kass. inte konstigt ?
sen gjorde vi en ny å fattade va vi hade gjort för fel. datan va inte fel, snacka å helt enkelt bara flumma.
sedan de fina bilderna hon skickade i väg. å tackis för låtarna är galen i dem.
de hände massa saker som jag inte orkar skriva upp..


♥ sjukt orolig, a massa sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0