:P


tisdagen stan med putte shoppade lite . sen drog jag hem å tog de lungt.

får la uppdatera bloggen lite.  bara kortfattat.
nyårsfirandet va hemma hos ralf. max kompis. en mycket lyckad kväll utom att jag inte kunde snacka ordentligt.
skit kul å lära känna alla.
fast jag blev fortfarande inte kysst på 12 slaget förrå kysste han sin killkompis;)
 fick dansa med viggo max ville inte sen dansa jag med andra.
fick sträckning i benet för jag blev knuffad till golvet:)
men de va mysig kväll. massa andra saker som hände men orka inte dra upp.

tosdagen jobbade jag å tog de lungt. kuligt snack där,
fredagen kom sabina och bina . hihi chokladmoss twister sofie förlorade hela tiden:D
jag en gång tror jag lr 2? så kom max. å han var med å spelade med andra ord.
sedan sov han här å kolla film å så,
lördag matte väckte oss kl 10 hon ville att jag skulle följa med till ikea.
så stack max till sin träning å jag pluggar. skit kul. men har 2 prov nu i veckan å har glömt allt.
sen i kväll drar jag till putte å har filmis med han daniel mella å frida mys msy.

byby ni som orkar läsa.
---------------♥--------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0