teater är livet<3

hoopppaaassaaann..
tänkte bara säga hur fuckiing glad jag är. älskar teatern mer en allt annat.
blir så sjukt jävla glad å jag mår så sjukt bra. jag glömmer allting som jag egentligen behöver göra.
jag försvinner till emelie landet typ:P
å hatar å va i den sista gruppen men den e ganska nice. lära in sig 20 sidor manus wihooo:D
sedan känner jag att de kommer bli mastigt med alla danser musik saker plus manus å allt som ska vara då-...
ååååååå älskar..
vet inte om de är att vi e så sjuka i huvudet lr vad de är. ne men de e ganska kul å andvända sin fantasi.
man lär känna sig själv på en annan nyvå liksom.
fattar inte varför jag inte andvänder mig av de liksom . som när jag står framför folk å redovisar.
då skulle jag kunna spela liksom vem som hälst hur kul och sjukt som hälst....
------------------------
aa men idag har jag kännt att jag levt:P hihi
                                  ...........................................................................
måste bara samla mod nu... mod mod mod. så jag kan avsluta de jag påbörjat..
ska ta tag i sakerna nu orkar inte vara den som e svag även om jag vet att jag e den starka..

♥♥♥ :D

 

haha fräsh matta:P saknar er <3<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0