idagens läge ...

idagens läge gjorde jag klart min engelska ..
den försvann :( så var tvungen å göra om allt. när jag kommer till skolan kommer jag på att jag glömt
jennys burkar igen. har dem framme men glömmer. på lunchen stack vi å åt på blue thai  och gick på stan.
sedan till skolan igen efter typ 2 timmar. så hade man italienska sen till stan köpa shortan sen begav jag
mig hem å tänkte plugga för måste få färdigt min hemtänta sen har jag andra saker på de lika bra å göra de
för vi får nya saker varje vecka nu. å sen i historian har vi fått en stress uppgift:P så lyckat.
massa bajs just nu så tänkte får bara va en mys sjukt tråkig plugg kväll.

idagens läge är jag så sjukt förvirrad man får höra saker från en person som man heldre
hade velat att en annan sa till en. men sånt är livet man får inte det man vill ha.
borde lärt mig de för länge sedan. annars hade ju jag å mamms snackat.
alla sjuka saker liksom. de ända är att de känns bra mellan oss men endå inte.
inte mamma då men a. allt e så sjukt vridet å just nu vill jag bara lägga ner allt och bara.
bara göra massa impulsgrejer nu.. ändå så mår jag bättre av att ha koll. men vissa saker
e bäst när de bara kommer.


kommer bli skojigt nu hoppas jag:D 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0