12/7

12/7

idag har varit en väldigt lugn och trevlig dag. vaknade upp vid 11 tiden.
och frukosten var färdig lagade denna gång :P fattiga riddare och så.
mums säger jag bara. sedan följde jag med pappa på ärenden och
sedan fixade vi trädgården. känner mig duktig.

kvällen jobbade jag några timmar. och nu sitter jag här och funderar
och så skall jag hjälpa till lite i trädgården imån med. sedan stan förhoppningsvis.
och jobb? får vi se om det blir.

idag när jag var óch plockade ogräs så klarade jag av att ta tag i en spindel utan att skrika.
jag känner mig lättnad. fast är fortfarande lite rädd. men jag kommer komma över min rädsla.
jag ska klara det här och mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0