13/7 trampcykel äventyr

det blev inget jobb idag. istället var jag på stan först med putte. sedan kom åsa  och vi hade det trevligt. men putte åkte hem. åsis och jag satt vid nissan och vandrade lite. kolla kläder m.m. sedan hem och på kvällen stack jag hem till putte. snodde en tröja xD,det var för varmt att vandra i mina kläder så han får tillbax den snart. vandrade långt.sedan hittade vi en cykeltrampbil åkte på den. någon som slängt den så hoppas inte man blir smittad av nått:P när jag satt på trampcyklen så kom det några tjejer det måste trott vi va dumma ellr nått. Hem till han var där sen skulle han träffa andrea så han följde mig en bit. mysmys. kväll kan man säga. kommer någon video sedan som vi filmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0