13/7

är det bara jag som har märkt att sjukt mycket folk skadar sig nu?
eller göra som chris och inte sova över huvudtaget?men förstod
precis varför. men men det är sommar och man gör saker som är sjuka.
eller så blir man bara sjuk. hm funderingar igen.

längtar  tills lördag för denna gången måste vi ju fan få tag på dem andra i bandet.
tycker du inte det Patricia? förfest hos mig? :P vi blir inte lika mycket folk men endå.
roligaste är att vi har roligt sällskap:d
 



kan bara säga att jag saknar dig otroligt mycket.


pratade med mikaela igår och då kom andra minnen upp. fy altså.
olika minnen och hur allt och alla betersig! hur den sista föddelsedagen var med dig.
det var sjukt hemskt. det är en sak som jag aldrig kommer glömma med dig. för du var inte sån.
dagen efter las du in på sjukhus. sedan tog det något år så fanns du inte mer. r.i.p<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Finns här när än du vill prata gamla minnen eller annat. saknar dig sjukt mkt <33

2009-07-13 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0