6 minuter slå det.

min dag började med tv och frukost. Sedan en dusch som sedan ledde till att jag plockade i rabbaten.
stack till staden med Mateja. Det var ett tag sedan, fick iaf tag på nya rakblad idag. det finns bara på ett
ända ställe på hela staden. hemskt. Mateja shoppade loss, får se om jag gör det snart med. hittade ett sjukt
fint linne i går med Putte and åsa. oversise. Så jag får se om det blir att jag går till vila med Emelie i mån och
köpter det.

haft en härlig dag sedan stack jag till jobbet. Där jag klarade en sak på 6 minuter :D wheeiii.
slå de, slå det för fan^^. 

nu sitter jag här och skall snart sova för jag ska upp tidigt imån:(;P vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0