dagen

idag försov jag mig igen. sånt som händer men jag måste sluta göra det. damsugit och sånt idag. snart är köket klart hoppas jag. eftersom jenny redan är sliten så gör jag de så slipper hon. även lagat mat idag. känns skönt. skulle iväg men så fick jag veta att jag skulle jobba och jag är sjukt seg. men det är inte säkert ännu för det kanske blir så att jag slutar tidigare. nu en fredag kväll det är lite surt, men som sakt pengar är ändå pengar. lär behöva dem nu. och en sak som jag satt upp på min att göra tavla, SLUTA VARA SÅ LAT. för jag kan lika gärna göra sakerna på 10 min , men istället tar dem hundra år. så nu ärre slut på det.


får se om jag kommer iväg sen eller inte. altså efter jobbet. det ända är att jag är sp sjukt trött nu på dagarna. vet ej om det är för jag jobbar, inte sover ordentligt. är nog lite av allt. så borde göra nått annat så jag blir pigg. sova tillexempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0