HELGENS MYS

Fredag:
på fredag så tog jag det lungt och stack med åsis och putte till rotundran för att se på vincent vicious.
snisigt sedan så fick jag görfrågan av algot om jag ville följa med till havredal med folket. men jag och åsis
skulle kanske gå spela minigolf innan + visste inte om jag skulle jobba. sedan så blev det så att jag fick gå in och
jobba kl 8. hemskt men bra med pengar kan man säga. kom hem vid 3 på morgonen. rätt tröttt. ställde min klocka på 9 för jag skulle in i duschen och sånt innan jag skulle i väg. men jenny sa till mig att sova längre så skulle de väcka mig. vaknade av att pappa pratade med jenny. så stack de och jag somnade om.

Lördagen: fixa fixa vaknade vid halv 12. in i duschen. fixa kläder.senare kom Paddy och det blev förfest. började vid 2. dans musik and snack, tummen upp för det. sedan stack vi för att hämta Chris. åkte i Douglas snygga bil med pappa och patricia Douglas and Chris. lyssnade på Status Quo hela vägen till klippan i skåne. åkte lite fel och så. stanna på en mack där jag och patricia ville åka på flaket men det blev ej så tyvärr. vi åkte till någon resturang där vi såg att folk fottade. Jag trodde helt klart att det var STatus fan som bara fottade varandra. men jag hade fel för när vi närmade oss så satt basisten och kebornisten i bilen. men allt kom så plötsligt att jag inte fattade förens jag gick in i bilen. Jag blev så himlans sur. kunde ju fått fotto och autograf av dem med. har ju redan parfits. Jag och paddy bestämde oss för att gå och käka någon annan stans för vi var inte så hungriga. medans de andra tog buffe. Vi gick till någon kina/grill/affär och käkade. När vi var klara begav vi oss till de andra och slog oss ner där. Då började pappa prata med någon två bord bort. snarare skrek till varandra om olika saker snart fick de igång något bord till så alla snackade med alla nästan. Det kom någon tant och ba ta hit stolen från Paddy och sedan när hon skulle för bi Paddy så fick hon inte flytta på sig utan hon skulle klämma sig förbi med allt och inget på Patricia. lyckat..

mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0