kväll / tanke som slog mig precis



så här såg jag ut för kvällen.
jag känner mig snygg i oversise så det fick bli det, inte varmt ute nu precis,
men du kan fan säga va du vill om att jag andvänder killkläder ibland eller mer oversis.
både komplimang + förnedrad på samma gång. kan jag hjälpa att jag inte vill gå runt i kort kort hela jävla tiden?
inte min stil.jag älskar att blanda mellan gammalt . baggy och ricktigt fint. det skiftar. klart jag går i shorts och kläning. fest kläder som vardag kan oxå gå men jag gör de inte hela tiden bara, någon gång men va fan. jag klär mig som jag känner mig, eller som jag trivs i. det har jag gjort rätt länge nu och jag kommer fortsätta med det. så är jag så lev med det.

Kommentarer
Postat av: Nåvå

jag tycker du har snygg stil

2009-08-06 @ 00:55:22
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0