kvällen slutade inte som jag trodde.

16/7

först vaknade jag upp jätte tidigt och fixade rabbaten.klockan 12.00 var jag inne i stan och träffade EMELIE.
har inte haft träffat människan på 3 veckor? 4? mysigt med shopping + fika liknade. hem till henne. ja vad mer kan man
säga om dagen. HELT fucking underbar. massa smaskiga detaljer kom upp med.( det gillar vi )
trodde jag skulle jobba på kvällen men visade sig att jag var ledig. så det blev ett besök i båstad med Klara Oscar och hannes. haha tennisveckan är nu med. FEGISARNA dissade badandet. ville inte bada själv.  vi satte oss på ett mysigt cafe/bar och chilla och det började ösa, ricktigt mycket regn + oska och hagel. jag och hannes fick inte beställa mat för de stängde. Klara och oskar hann. men när det var lite lugnare gick vi och beställde. btw man jag va jätte sandig och kläderna va blöta. gick kolla båtar m.m. sedan så fick vi för oss att rida på tjuren. för barn. så den var lite mindere. men vuxna åkte på den. jag slog  inte rekordet men jag fick bättre än både Klara och Hannes.  roligaste var när Oskar blev helt till sig när han såg de praktiskt taget nakna tjejena på en dyr båt. Hannes med men han visade inte det på direkten, alla killar/ män stog och dräglade. i båten hade det en jetski + en mindre båt, sedanen större båt brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0