ohoh=)

STADEN MED JESSICA.
idag när jag vaknade fick jag ett sms av jessica. så vi drog ut till staden och kollade samt fikade lite. Jessica tyckte om att det åskade men det gjorde inte jag. sedan stanna vi upp i lite olika affärer eftersom det öste ner.  det som var mest iriterande var att alla affärer typ bara hade reor kvar som typ varit där i evigheters evigheter. när kommer de nya kläderna? det är en fråga det.   vi stötte även på lite bekanta på vägen,
men det var en väldigt mysigt. som sakt ..

bara 2 månader kvar nu tills man fyller år . tummen upp.


jobbade idag och nu sitter jag här vid datan. sjukt seg och tänker lite. varför bryr du dig inte som du gjorde innan? och jag har nog svaret på den frågan men endå? ingenting skulle få oss att sluta bry oss om varandra? vi skulle alltid vara vänner? jaja ord är som falsk massa ibland. saknade den tiden då vi kunde snacka om allt. ringa och bara kunde få tilliten och ha tillit. men vart tog allt vägen.jo de där sabbade allt.


onsdagen-  var jag med carro barro. gud vad mysig fikandes och shoppandes. sen gick jag lite med mathilda som jag inte träffat sedan hon stack till norge. + company.  även några andra. stack hem för att chilla och orkade inte göra något. skulle stuckit till havredal men kände inte för det tyvärr.


mystiska sms som kommer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0